torstai 28. marraskuuta 2013

Kuulumisia



Päätin nyt vihdoinkin olla ahkera ja kirjoittaa tänne kuulumisia pitkästä aikaa...

Kuten varmaan olette huomanneet aikaa kuluu todella nopeasti ja mullakin niin paljon aina kaikkee nähtävää ja koettavaa, että blogin kirjoitus jääny todella vähäiseksi.

Ihan tälleen vois kertoo kuulumisia.

Mulle siis kuuluu tosi hyvää. Mun Host-perhe on aivan uskomattoman siisti. Siis oikeesti. Ne tykkää viedä mua vähän kaikkialle minne vaan mahdollista esim. Kaupungeihin, Kirkkoihin ja monii muihin paikkoihin, jos mä vaan haluan... Ja mun host-perhe luottaa muhun, et jos on jotain mistä haluu puhua niin siintä voidaan puhua avoimesti ilman ongelmia... ja en nyt oikeen tiedä mitä täs vois nyt sanoo muutaku et ihan uskomattoman upee host-perhe.

joo sit vois kertoo vähän mitä täs nyt on tullu tehtyä...

vois vaikka mainita täs on nyt tullu aloitettuu uusi harrastus: japsi ju-jitsu. et nyt on reenit mukavasti melkein joka päivä.

Ja täs tuntuu et tutustuu joka päivä paremmin ja paremmin ihmisiin ku alkanu ymmärtää puhetta ja enään ei kestä puolta päivää ku miettii mitä vastaa kun kysytään.

nyt tuli tälläi lähes turha päivitys ku ei oikee oo mitään ihmeellisempää kerrottavaa halusin vaan kehuu Host-perhettä ja näin.

P.s. niin kuin mä tos aikaisemmin kerroin et tuli oltua läntisellä Harz-vuoristossa ja oli kieltämättä upee päivä. ja seuraavalla kerralla mä varmaan kerron millainen on itä-Harz kun vietetään viikonloppu siellä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti