tiistai 13. elokuuta 2013

Parit koulupäivät.

Koulu alko, blogaus väheni :D.

Koulu alko aika rennois merkeis. Pari ekaa päivää meni siin kun etsi missä mikäkin ja host-veli kulki mukana, toimi tulkkina ja tutustutti mua sen kavereihin ja sillai...

Ja viikonloppuna: perjantaina oli tarkotus lähtee lähikaupunkiiin klubille mutta päädyttiinki toimimaan baarimikkoina host-veljien kanssa host-isän (?) eläkkeelle jäämisjuhlissa. oli sekin kieltämättä ihan kivaa... ja lauantaina vietin aikaa toisen vaihtarin kanssa joka oli ollut tääl jo viikon parin verran. kierrettiin kaupungissa ja sit mentiinkin kattoo futispelii hänen host-vanhempien (minun seuraavan perheen) luo.

Mut tää viikko on ollu aika piinava koulunsuhteen, ku eka sain neljäsivuisen jutun mistä pitää kirjottaa referaatti (!) ja täytyy myöntää et saksalaiset on matikassa vähän edempänä, ku suomessa.

Saksalaisten matikka, täyttä hepreaa mulle.

Koulun käynti ja yleensäkkin kaikki on vähän erillaista täällä. Täällä kaiki tuntuu olevan kavereita keskenään koulussa ja vapaa ajalla. toisin kuin suomessa, kaikilla on omat kaveriporukat. Eniten yllätyin ku yhet jätkät pyys mua mukaan ruokatunnilla subwayhin syömään. Hyvä jos mä heidän nimet tiedän :).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti