tiistai 6. elokuuta 2013

Saksaan saapuminen ja ekojen päivien kuulumiset.

Nonni sitä on sit laskeuduttu lätäkön toiselle puolelle...

 Lento oli ihan miellyttävä ja sillai, ei paljoo sanomist siint. Mä ku olin hakenu laukun ja lähin menee ulos päin missä sit ootikin jo host-vanhemmat ja host-pikkuveli isoveljensä tyttöystävään kaa, mistä tervehtimisen jälkeen matka jatkui parkki halliin missä mua ooti iso maasturi mese (mercedes-benz). jolla mentiin sit uuteen kotiin missä sit käytiin ekan illan kysymykset, koitettii kommunikoida jne...

Kun oli yöunet nukuttu niin koitti, ekaa kertaa elämässä, siisti maanantai mihin mahtu paljon kaikkea...
Käytiin pyörähtää kaupungissa alfa-romeo 2600:lla


Kaupungilla käytiin kävelykadulla kävelee ja kierreltiin kauppoja ja käytiin syömässä vähän jäätelöö... 
pikarilla korkeutta reilu 30 cm :)

Illalla olikin sitten jo aika mennä ekaan rotary tapaamiseen, missä syötiin, juteltiin, tutustuttiin; seuraavaa perheseen, rotareihin, toiseen vaihtariin. kuunneltiin puhe, käytiin asioita läpi ja pidettiinn hauskaa.

rotary kokouksen jälkeen brasilialainen vaihtari ja hänen host-sisko pyysivät mua ja mun host-veljee (sitä vanhempaa) clubille... no tottakai me sit mentiin sinne, mootoripyöräl. ja juotiin... coca-colaa :D. Ei ollu mikään ihmeellinen paikka. 

1 kommentti:

  1. Kiitos Simo blogisi osoitteesta. Seuraamme sitä innolla.

    Näyt päässeen hienosti sisään uuteen kotiseutuusi. Kieli taittuu, koulu sujuu, kaveripiiri on jo maailmanlaajuinen ja tekemistä riittää hengästyttävän paljon. Loistavaa!

    Kaikin hyvin toivotuksin ja terveisin omasta, perheeni ja klubin puolesta.

    Olavi

    VastaaPoista